درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

بغض ۱۱ ساله ذوب‌آهن ترکید| یاران کوهیان بدون شکست در فینال

  • کد خبر: ۱۰۴۹۳۲
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
بغض ۱۱ ساله ذوب‌آهن ترکید| یاران کوهیان بدون شکست در فینال
در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان از سد نظم آوران سیرجان گذشت و به فینال رسید.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با برتری ۶۵ - ۵۵ برابر نظم‌آوران سیرجان نخستین فینالیست سوپرلیگ امسال لقب گرفت و پس از ۱۱ سال طعم فینال را چشید.

آغازگران نظم‌آوران: محمد شهریان، امیر طاهرخانی، مسعود سلیمانی، نیکولا دراگوویچ و آنتون پونکراشف
سرمربی: علی آرزومندی

آغازگران ذوب‌آهن: فرید اصلانی، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی، علیرضا مرتضوی و محمدرضا اکبری
سرمربی: فرزاد کوهیان

کوارتر اول
زنگنه سبد اول را ۳ امتیازی می‌گیرد و اصلانی برتری ذوب را تحکیم می‌کند. یک امتیاز نیکولا و اندوان طاهرخانی به انضمام امتیازآوری شهریان، نظم‌آوران را پیش می‌اندازد. مرتضوی پشت خط پرتاب آزاد، بازی را در ۶ به تساوی می‌کشد. ۳ امتیازی اصلانی و ضد حمله موفق آرمان، در امتیاز ۱۱-۶ آرزومندی را ناگزیر از گرفتن وقت استراحت می‌کند. در بازگشت کار خوب طاهرخانی نتیجه می‌دهد. سلیمانی و سهراب‌نژاد دو سبد دیگر برای طرفین می‌گیرند. کار خوب سلیمانی سبرجان را هم به ۱۰ می‌رساند در ادامه امتیازگیری سیرجان و ۳ امتیازی پونکراشف برتری ۱۵ - ۱۳ نظم‌آوران را در پی دارد.

کوارتر دوم
اندوان موفق ارسلان یرتری را از سیرجان می‌گیرد. فلوتر فرید با وجود تلاش نیکولا سبد سیرجان را فرو می‌ریزد. اپن‌شات بعدی ذوب‌آهن را به ۲۰ می‌رساند. ۳ امتیازی بعدی اصلانی، منجر به وقت استراحت آرزومندی می‌شود. در بازگشت حرکت دیدنی اشکان خلیل‌نژاد زیر سبد به امتیاز ۲۵ ذوب ختم می‌شود. طاهرخانی اختلاف را کم می‌کند و آرمان جواب می‌دهد. دو پرتاب ۳ امتیازی پیاپی اکبری، کار نظم‌آوران را سخت می‌کند. یکی از دو پرتاب آزاد طاهرخانی ثمر می‌دهد تا نتیجه ۳۳ - ۲۰ به سود ذوب‌آهن باشد. تلاش دیدنی عابدی روی یک توپ مرده به اپن‌شات کاظمی برای نظم‌آوران بدل می‌شود. ارسلان بازهم یک پرتاب آزاد موفق دارد. سیرجان چند امتیاز را جبران می‌کند تا ذوب‌آهن ۳۴-۲۲ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
۳ امتیازی مرتضوی مقابل ۳ امتیاز شهریان و طاهرخانی. ۳ امتیازی شهریان دوباره نظم‌آوران را زنده می‌کند. ذوب آهن یک سبد می‌گیرد و نیکولا جبران می‌کند. ۳۹ - ۳۰ به سود ذوب. فست برک تند و تیز سیرجان با طاهرخانی اختلاف به ۶ کاهش می‌یابد تا این بار کوهیان وقت استراحت بگیرد. در بازگشت ارسلان یورش آرمان را تکمیل می‌کند، ولی دست شهریان تازه به ۳ امتیازی گرم شده و حالا اختلاف ۵ است. پرتاب فرید به هر ترتیب گل می‌شود. خود او در ضد حمله اندوان می‌گیرد. دو پرتاب پونکراشف هدر می‌رود، ولی در پرتاب دوم سلیمانی از ذوبی‌ها دوباره خطا می‌گیرد و بی اشتباه است. ۳ امتیازی قلی‌زاده اختلاف‌را دوباره به ۱۰ می‌رساند. تک پرتاب آزاد موفق سلیمانی اختلاف را کم می‌کند. ۴۹ - ۴۰ به سود ذوب‌آهن.

کوارتر چهارم
جفت پرتاب‌های اکبری ثمربخش است. طاهرخانی اینطرف جبران می‌کند. بلافاصله ذوب با امیرعلی به سبد می‌رسد و اینطرف نیکولا تلافی می‌کند. آرمان برتری ۱۱ امتیازی را حفظ می‌کند و ۳ امتیازی قلی‌زاده، آرزومندی را ناگزیر به گرفتن وقت استراحت می‌کند. در بازگشت یک بار دیگر خلیل‌نژاد ۳ امتیازی می‌زند. آرمان زنگنه نخستین ۵ خطایی بازی است. پرتاب منطقه‌ای شهریان سیرجان را به ۵۰ رساند. تلاش نیکولا و طاهرخانی نظم‌آوران را به ۵۵ می‌رساند. پرتاب‌های آزاد اکبری پیروزی ذوب را تثبیت کرد تا شاگردان فرزاد کوهیان با برتری ۶۵ - ۵۵ و برتری مجموع ۳ بر صفر برابر نظم‌آوران سیرجان پس از ۱۱ سال فینالیست شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->